سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مونیخ سرویس

نیوفیس کردن بنز از قدیمی به جدید

نیوفیس کردن بنز از قدیمی به جدید در تعمیرگاه مونیخ سرویس

نیوفیس کردن بنز از قدیمی به جدید یعنی بنزتان اگر ظاهرش را دوست ندارید میتوانید از مدل های 2008 تا 2017 جدید کنید و  یک ماشین مد روز و لوکس داشته باشید.

نیوفیس کردن بنز کار هرکسی نیست کار سختی است ، فکر کنید میخواهید یک ماشین قدیمی را به جدیدترین مدل تبدیل کنید باید همه ی دم و دستگاهش را عوض کنید تا تبدیل به یک ماشین روز و مدرن تبدیل شود.

نیوفیس کردن بنز یعنی تعویض چراغ ، تعویض تزئینات داخلی بنز ، تعویض قطعات داخلی ، و .. که همه ی این مراحل برای نیوفیس کردن بنز انجام می گیرد.

برای نیوفیس کردن بنز از مدل 2008 به 2017 میتوانید با تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس در ارتباط باشید و به صورت تخصصی و کاربردی نیوفیس کردن بنز از قدیمی به جدید را انجام دهید.

تعمیرگاه مونیخ سرویس علاوه بر نیوفیس کردن بنز ، نیوفیس کردن خودروهای دیگری مثل پورشه ، بی ام و را هم انجام می دهد.

چرا تعمیرگاه مونیخ سرویس را برای نیوفیس کردن انتخاب کنیم؟

تعمیرگاه مونیخ سرویس میتواند بهترین گزینه برای شمایی باشد که اهمیت زیادی به درست کار کردن و تخصصی بودن آن تعمیرگاه میدهید ، از نظر قیمت هم بهترین تعمیرگاه را انتخاب کرده اید که میتوانید خدمات زیادی را در این تعمیرگاه دریافت کنید.

علاوه بر نیوفیس کردن خدمات دیگری از جمله : تعویض فرمان ( فرمان جدید جایگزین فرمان قدیمی ) اعمال لرزه گیر و گرم کن فرمان شامل این سرویس دهی میشود.

برای دریافت خدمات مونیخ سرویس میتوانید با راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید تا در زمینه ی تعمیرات خودروی بنز ، بی ام و ، پورشه بی بهره نمانید:

روبروی دانشگاه شریف، کوچه حیدرتاش، پ 38

  02166068100

  02166068200

  09129732683