سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مونیخ سرویس

تعمیرگاه بنز تخصصی

    نظر

تعمیرگاه بنز تخصصی مونیخ سرویس

خودروهای جدید بنز علاوه بر اینکه در زیبایی پیشرفت زیادی کرده است در ساختار مکانیکی هم پیشرفت چشمگیری کرده است که کم پیش میاید که نیاز به تعمیر داشته باشد ولی باز هم نباید عیب یابی و یا سرویس دوره ای بنز را پشت گوش بیندازید چون اتفاق خبر نمیکند بنابراین همیشه از این مشکلات پیشگیری کنید و سرویس دوره ای بنز را همیشه انجام دهید تا از خطر مشکلات دوری کرده باشید.

تعمیرگاه بنز مونیخ سریس با تجربه ی کاری بالا در زمینه خدمات تعمیراتی و عیب یابی تخصصی خودرو های مرسدس بنز ، بهره گیری از تیم متخصص و فنی آزموده یکی از کلینیکهای موفق خودرو در ایران میباشد.

مزایای تعمیرگاه مونیخ سریس

_ تعمیرات الکترونیک با دسترسی به نقشه های برد های الکترونیک و امکان پروگرام و حتی پروگرام مجدد یونیتهای کامپیوتری بنز و کدینگ همه یونیت ها و کامپیوتر خودرو های بروز بنز.

_ تعمیرات سیستم تعلیق بنز با امکان تعویض قطعات جزئی مانند بوش ها و سیبکها جهت کاهش هزینه های خرید قطعات کامل جلوبندی و همچنین تعمیرات مربوط به تعلیق بادی بنز و از جمله کمپرسور سیستم ارتفاع و مجموعه فنر ها و کمکهای سیستمهای بادی انواع خودرو های بنز.

_ تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع بنز و با دسترسی به ریز قطعات داخل گیربکس و تعمیرات ساعت گیربکس انواع بنز و با دسترسی به ریز قطعات و شیر برقیهای ساعت گیربکس بنز و گیربکس ZF.

خدمات تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس :

*تعمیر گیربکس بنز

*تعمیر موتور بنز 

*تعویض روغن بنز 

*عیب یابی و پروگرام کردن

تعمیرگاه بنز تخصصی مونیخ سرویس توانسته با برخورد مناسب با مشتری و جلب رضایت مشتریان عزیز در زمینه ی تعمیر تخصصی و حرفه ای توانسته موفقیت زیادی کسب کند و برای تعمیر بنز در تعمیرگاه مناسب میتوانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید.